۱۰ پاسخ

اگر یه بار گرفته باشی دیگه نمیگیری
.
.
.
مامان جونيايي كه براى نظم دهى و قشنكى اتاق نى نى هاتون باكسهاى نظم دهنده قى. طونى ميخواهيد
كارم سيسمونى و اكسسورى اتاق كودكه در پيام رسان داخلى پيام بزاريد نمونه
كارهامو بفرستم
باهر تركيب رنك وطرحى هم قابل سفارشن
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

دیگ نمیگیری اما چون ویروسه دزکل بهتره مولظب باشی

خیلی خطرناکه
بیرون نرو فعلا

خیلی مواظب باش نرو پیششون من بچه بودم گرفتم چند سال پیش هم گرفتم اینکه میگن گرفتی دیگه نمیگیری یه کم توش حرفه بعضی ها میگیرن دوباره پس خیلی احتیاط کن عزیزم

عزیزم اگه گرفتی دیگه نمیگیری

اگه دیدی کسی گرفته نرو پیشش فک کنم باعث زایمان زودرس میشد🤔

من تو بچگی سه روز تب کردم بعد تو سرم دونه های ریز زد
بعدش دوستم آبله گرفته بود کل بدن و صورتش من پیشش بودم نگرفتم
دیگه نمیدونم برا من چرا انقد عجیب غریب بود اصن آبله بود یا نه

الان فصلشه؟

میگن اگه بگیری بچه چشمش کور میشه . درسته ؟؟؟

منم گرفتم دیگه نمیگیریم

سوال های مرتبط

مامان سسیز مامان سسیز هفته سی‌وهشتم بارداری