۵ پاسخ

ماه های اول خطرناک دور از جون باعث سقط،میشه ولی ماه های اخر مشکلی نداره بچه هم میگیره ولی مشکلی پیش نمیاد

میگن هفته ۲۰ ب بالا خطر نداره

ا استرس نمیدونم کجا برم

تو هفته های شما با دارو حل میشه ولی هفته خای ۳۶ به بعد بچه هم میگیره خیلییی خطر ناکه

تا جایی ک من میدونم نینی هم تو شکمش میگیره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سسیز مامان سسیز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری