من چند روز پیش دادم ۴۷۰۰
من زنگ زدم همون جا که سونو انتیمو رفت گفت انومالی ۵/۶۰۰
من الان زنگ زدم گفت کامل اگر باشه 3 و خورده ای میشه ازمایشش سونو هم همینقدر
من چند روز پیش دادم ۲۳۰۰
نه سونو انومالی ۳۲۰۰ شد چند روز پیش انجام دادم
ازمایش نداره هزینشو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.