خانوما غربالگری دوم آزمایش خون هم داره هزینش چقدره ؟

۶ پاسخ

من چند روز پیش دادم ۴۷۰۰

من زنگ زدم همون جا که سونو انتیمو رفت گفت انومالی ۵/۶۰۰

من الان زنگ زدم گفت کامل اگر باشه 3 و خورده ای میشه ازمایشش سونو هم همینقدر

من چند روز پیش دادم ۲۳۰۰

نه سونو انومالی ۳۲۰۰ شد چند روز پیش انجام دادم

ازمایش نداره هزینشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی