چی بگم والا رب بیرونی چون مواد نگهدارنده داره ندی بهتره،اما رب خونگیم یسریا میگن ندید تا یکسال،گوجه هم میگن ندید،ولی من این هفته واسه شهراد گوجه و تخم مرغ کامل تست کردم چیزی نشد،باباش میگه عادتش ندی بد غذا میشه تنوع غذاهاشو زیاد کن یکم ،منم کم کم دارم چیزای دیگه میدم ولی تو حجم کم
من از اول دارم میزنم
یه قاشق میزنم
رب و گوجه فرنگی از یک سالگی میشه به بچه داد
گوجه بریز رب ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.