۴ پاسخ

چی بگم والا رب بیرونی چون مواد نگهدارنده داره ندی بهتره،اما رب خونگیم یسریا میگن ندید تا یکسال،گوجه هم میگن ندید،ولی من این هفته واسه شهراد گوجه و تخم مرغ کامل تست کردم چیزی نشد،باباش میگه عادتش ندی بد غذا میشه تنوع غذاهاشو زیاد کن یکم ،منم کم کم دارم چیزای دیگه میدم ولی تو حجم کم

من از اول دارم میزنم
یه قاشق میزنم

رب و گوجه فرنگی از یک سالگی میشه به بچه داد

گوجه بریز رب ن

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۱ سالگی
مامان اریا❤️پویان مامان اریا❤️پویان ۱۵ ماهگی
مامان تلگرامnljiji مامان تلگرامnljiji ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان کارن کوچولو💓 مامان کارن کوچولو💓 ۱۷ ماهگی