من زایمان طبیعی بودم...روزی ک بستریم کردن ماما اومد کیسه ابمو پاره کرد
نه من دردی نداشتم تو آشپز خونه بودم یه دفعه بین پاهام گرم شد و لباسم خیس بعدشم رفتم بیمارستان
من تو خونه کیسه آبم پاره شد دردی هم نداشتم فقط یکدفعه حجم آب زیادی ازت خارج میشه
نه
من حباب یهویی ترکید ساعت 1 و نیم شب
تا 12 ساعت بعدش هم اصلا دردی نداشتم ک دیگه آمپول فشار زدن برام ک دردام شروع بشه و دهانه رحمم باز بشه
من که کیسه آبم پاره شد اصلا درد نداشتم فقط حجم زیاد آب یهویی میاد
یهو حجم زیاد اب ازت خارج میشه.غیر قابل کنترل.دردم نداره.مال من موقع معاینه دستشو ک دراورد یهو ترکید پاشید بیرون
اره من نزدیک کلیه هام درد میکرد شدیددد، ولی دکتر گفت بخاطر دوقلو بودن بچه ها کلیه هام ورم کرده، شاید برای اون بوده، ولی خب خیلی درد داشتم قبلش، بعد کیسه اب یکی از قلا پاره شد
فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.