۶ پاسخ

منم از دیروز این ویروسو گرفتم دوروزه جز ابو چایی هیچی نخوردم بالا میارم

منم تا روز زایمان داشتم روز زایمان شکمم سفت شد

من قبل شروع دردم اینجور شدم
دلیپچه اسهال

عادیه نزدیک زایمانته برا همین منم دو هفته قبل زایمانم اسهال گرفتم

نگران نباش عادیه عزیزم منم همین طوریم بر عکس همه یبوست دارن

منم چند روز اینجوری بودم دکترم گفت ویروسه از اب و هواست
فقط مایعات بخور و کته و با ماست بخور خوب میشی

سوال های مرتبط