۱۴ پاسخ

نه تبریز سرده

ما ک کولر زدیم الان ۳ روزه

آره فقط اتاق داره ک اگه شبی سرد شد بچه سرما نخوره

ما ٢ ماهه كولر روشن كرديم

شبا بخاری روشن میکنم

از بهمن کولر میزنیم

مشهد بارونیه

نه ولی خاموشه،شب موقع خواب روشن میکنم تا صبح

خداروشکر پکیجه جمع کن باز کن نداره

ن شبا یکم سرده

اینجا سرده

شوفاژ روشنه

نه سرده

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی