نه تبریز سرده
ما ک کولر زدیم الان ۳ روزه
آره فقط اتاق داره ک اگه شبی سرد شد بچه سرما نخوره
ما ٢ ماهه كولر روشن كرديم
شبا بخاری روشن میکنم
از بهمن کولر میزنیم
مشهد بارونیه
نه ولی خاموشه،شب موقع خواب روشن میکنم تا صبح
خداروشکر پکیجه جمع کن باز کن نداره
ن شبا یکم سرده
اینجا سرده
شوفاژ روشنه
نه سرده
نه هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.