کولرام زدیم 😂
کولر روشن میکنم من 🫤
کردیم رفت گرمه اینجا کولر روشنه
نه والله من شمالم امروز زیاد کردم
اینجا داره بارون میباره 😑
نه بابا مشهد چنان سرد شد
روشنه هنوز
نه شب ها سرده
نه.
ن بابااا
برا ما هنوز روشنه ی بارونی میاد و باد سردی میزنه...
من جمع کردم ولی سردهههههه🤣🤣🤣
امسال و پارسال اصلا روشن نکردیم😂😂
هنوز نه چون شبا خیلی سرد میشه
نه سرده هنوز
نه هنوز گلستان سرده جا ما بارونه همش
سرده اینجا
نه هنوز اینا سرده
نه الان داره میسوزه
سرده هوا بارونیه
ن بابا مارو ک داره سیل میبره ازبس بارون میباره
نه هنوز کمی شبا سرده والا شهرما گرم ترین شهره همیشه از اسفند ماه گرما شروع میشد الان نمیدونم چرا هوا گرمنمیشه خسته شدم بخدا پسرم با لباسای زیاد کلافه میشه با کاپشن کلاه اینا کلن بدش میاد
من یک ماه بیشتره پکیج روشن نکردم🗿
ن دیشب خاموش کرده بودیم خیلی سرد شد باز روشن کردم
هست بابا گرگر داره میسوزززه😑😑😑😑😑
هنوز نه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.