من شهریارم صدا میاد دود میبینم اما جایی نمیرم درحالی ک هم شمال خونه داریم هم همدان
میمیرم ذلت نمیپذیرم
من افسریه✊️هستم با اقتدار😅
جایی رو نداریم بریم خونمونه چرا خالی کنیم صدا هم هر لحظه داره میاد
خونه ایم 🙂
هستیمما
خونه هستیم ماهم
خونه ایم
نه خالی نکردیم خونمونیم
منم هستم تهران
خونه ایم ولی دیشب خیلی بد بود خیلی
ما که خونه ایم
ولی خیلی صدا میاد
ماهم خونه ایم
اما امشب انگار خیلی شدتشون بیشتر شده
بله من کرجم عزیزم
نه خونه ایم
اره من کرج هستم عزیزم
ن برا چی خالی کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.