۸ پاسخ

من فردا برمیگردم

ارومه برگرد

فعلا آره آرومه
ما از اولشم تهران بودیم
چیزی نمیشه

فعلا تا برن برای مذاکره آرومه بیا ولی بعدش معلوم نیست

تا دو هفته میتونی بیای

تا دو هفته آتش بس

اره دگ تا دوهفته میتونین برگردین

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۵ ماهگی