تو سن دختر من میشه یکم نبات به فرنیش بزنم؟؟؟

۱۰ پاسخ

نخیر هر نوع شکری زیر یک سال ممنوعه

اره بابا نبات سنتی بریز من از ۸ ماهگی میریزم دکترم گف هیچ مشکلی نداره

من می دم بهش

اره میشه برگه بهداشت تو چک کن از ۶ مجازه

خرما برن

ارررهههه حساس نباش بزرگه دیگه

شیرینی و شوری تا یکسالگی ممنوعه اما یه کوچولو نبات تو سن دختر شما اشکالی نداره منم گاهی اوقات میدم

اره بابا بزن من از ۴ماهگی نبات میدادم😐

نه نمیشه

اره من میزنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان فرشته آسمونی مامان فرشته آسمونی ۲ سالگی