نخیر هر نوع شکری زیر یک سال ممنوعه
اره بابا نبات سنتی بریز من از ۸ ماهگی میریزم دکترم گف هیچ مشکلی نداره
من می دم بهش
اره میشه برگه بهداشت تو چک کن از ۶ مجازه
خرما برن
ارررهههه حساس نباش بزرگه دیگه
شیرینی و شوری تا یکسالگی ممنوعه اما یه کوچولو نبات تو سن دختر شما اشکالی نداره منم گاهی اوقات میدم
اره بابا بزن من از ۴ماهگی نبات میدادم😐
نه نمیشه
اره من میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.