اشکال نداره میتونی شیره انگور یا خرما بریزی داخل فرنی
هردو میزنم بهتر از نخوردنه
من با شیره خرما یا شیره انگور یا خود خرما و اگه بشه سیب و موز غذا هاشو شیرین میکنم
از اول یه کوچولو نمک به غذا هاش میزدم در حد خیلی کم که یکم مزه بده
پسر منم به سن دختر شما رسیده بود غذا هاشو نمیخورد منم سبک غذا هاشو تغییر دادم دیگه میکس نمیکردم دیگه سوپ ندادم به جاش کته کوکو شیر برنج و... بهش میدادم که یواش یواش بهتر شد
نمک و شکر زیر یکسال ممنوعه نبات هم از شکر درست میشه دیگه فرقی نداره به جز نبات و شکر از خرما و شیره انگور و خرما استفاده کن
پسر من یک ماه و نیم جز شیر هیچی نخورد (از اوایل هشت ماهگی تا نه و نیم)
نون میدادم میخورد بعد خیار دادم خورد بعد سیب بعد کم کم خودش شروع کرد کمکی رو خوردن
توی این مدت هم دکترش میگفت اصلا اصرار نکن منم فقط صبر کردم
ی کوچولو نبات.ی قطره گلاب
من نمک نمیزنم ولی گاهی نبات میندازم تو فرنی و حریره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.