والا من براش یه کوچولو میزنم وگرنه نمیخوره غذا رو تف میکنه بیرون
به نخوردن نمک عادت بدی خیلی خوبه بزرگم بشه نمیخوره😆😅
یکسالگی به بعد یکم
تا یه سال کلیه خوب نمیتونه دفع کنه ولی من هر چند وقت که بیرونم و مجبورم تو مهمونی غذا بدم خلاصه با نمک و ادویه هم شده بخوره
میگن زیر یک سال ممنوعه کلا ولی من امروز خیلی کم خییییییلی کم زدم
نزنی الان بهتره برا کلیه ضرر داره.بذار ۱سال ب بعد کمکم بزن
من تازه دارم اندازه ی پیچ کوچولو میزنم خیلی کم
ولی میگن از یکسالگی
صلاح مملکت خویش را خسروان دانند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.