من خیلی تکرر ادرار دارم ینی کیسه آبمه؟؟😪

۷ پاسخ

داری میگی تکرر ادرار 😂

وای من همه روزم رو تو توالت میگذروندم
طبیعیه

آره منم دارم میگن سره بچه میاد ت‌ لگن فشار میاره
ولی ربطی به کیسه اب نداره

ربطی به هم نداره گلم

احتمالاً سر نینی پایینه فشار میاد
یا عفونته

هفتت بالاست طبیعی خودم همینجوریم

کیسه اب ک جاش با ادرار متفاوته🙊

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی