خانوما من دائم داره ازم چیزی میاد
کیسه ابمه؟؟؟

۲ پاسخ

اول برو سرویس خوب تخلبه کن خودتو بعد پد بذار و راه برو
اگر ازت چیزی میرف باهمون پد برو بیمارستان حتما

یدونه پد بزار راه برو سرفه کن دیدی بازم میاد کیسع ابع

سوال های مرتبط

مامان دردونه💛🐣🌻 مامان دردونه💛🐣🌻 هفته سی‌وپنجم بارداری