وای تازگبا اینقد ازم ترشح میاد فک میکنم کیسه ابمه😫

۸ پاسخ

سلام عزیزم
من ۱۶ مرداد زایمانمه
فکر کنم با هم بودیم❤

منم ترشح هاتم از هفته ۳۲ زیاد شده همش فکر میکردم کیسع ابه
الان پیامتو دیدم مثل همیم فکر کنم طبیعیه

من کیسه ابم پاره شد
اولش ازم یه قلوپ ریخت فکر کردم ترشحه بلند شدم خشک کنم هوووری اب ازم ریخت.
اصلا نمیتونی کنترلش کنی
من‌رفتم توی حمام شرشر میریخت

همه اونجوریم منم اول خیلی میترسیدم دیدم طبیعیه

ولی هفته های اخر میگن ترشح بیشتر میشه

منم همینطور شدم

منم دقیقااا

دقیقا

منم همینطور🤦‍♀️

سوال های مرتبط