تو میوه خوریش میذاشتم میک میزد میخورد
دختره من اصلا نمیخوره میوه
من میدم دستش میخوره تو میوه خوریش چند بار ریختم نمیخورد پرت میکرد بعد میوه دادم دیدم میخوره خوشش میاد درسته یکم کثیف کاری میکنه ولی خب میخوره
پستشو میکنم میدم دستش خودش میخوره
سیب بخارپز میکنم با فرنی میخوره یا با اناناس
سیب می پرزم کمپوت طوری اندازه قند کوچیک کوچیک میکنم خودش برمیداره میخوره
میوه های نرم تکه تکه میکنم میدم
پسر منم همینجوره اگمیلش باشه میخوره نباشه خرابکاری میکنه میریزه بیرون 😐
ازینا براش بخر اسمش پوره خوری .من برا دخترم همه چی میریزم توش راحت میخوره
بذار بازی کنه خسته نشو .بالاخره یکم میخوره تا عادت کنه
تیکه میکنم میذارم جلوش هرچقد بخواد میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.