۵ پاسخ

من یدونه درست میکنم میزارم خودش هرچقدر بخاد میخوره ولی فک کنم نصف یا کمتر بخوره اینم بیشتر آبش میکشه تفالش میریزه بیرون
من دغدغه غذاشته نمیخوره اعصابم بهم‌میریزه

من هروز یه دونه پرتقال ابشو میگیرم میدم

یدونه کامل ابشو میخوره تفاله میده بیرون

پسر من عاشق میوس گاهی پوست میکنم تیکه های کوچیک‌میدم‌بهش گاهیم اب میگیرم با اب لیمو شیرین قاطی میکنم میدم بهش

نصففف

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری
مامان آراد🩵👶🏻 مامان آراد🩵👶🏻 ۱۵ ماهگی