۷ پاسخ

عزیزم نگران نباش همه چی به بهترین شکل پیش میره توکلت به خدا باشه
منم استرس داشتم اما خداروشکر زایمانم و اون یه شب بستری بودنم همه چی خوب پیش رفت و بسلامت اومدیم خونه

شما کدوم بیمارستان میرین زنجان

ترس زایمان یه طرف ترس اوضاع یه طرف

منم خیلی

اره 😕

من از حاملگی تو این شرایط بیشتر میترسم

اوهوم
منم منم

سوال های مرتبط