توی آزمایش ان تی اگر دابل مارکر بدید (آزمایش ارزون تر ) جنسیت معلوم نمیشه
اگر آزمایش cell free بدید؛ که هزینش بیشتره جنسیت معلوم میشه.
توی سونو هم چون بچه خیلی کوچیکه احتمال میدن و قطعی نمیگن.
تو ان تی معمولا مشخص نیست چون جنین خیلی ریزه
از روی لای پای جنین و طول جمجمه گاهی اوقات حدسی میگن
ولی بیشتر الکی میگن دختره
اخه چیزی مشخص نیست ک بگن پسره
همینجوری میگن ۵۰ درصد دختره
حالا یا دختر میشه
یا نمیشه دیگه اونکه گفته ۵۰ درصد احتماله
ولی توی ۱۴ هفته اینا اگه پسر باشه دقیق مشخصه ک پسره چون دودولش رشد کرده دیده میشه
اما اگه دختر باشه بازم میگن احتماله و حدسه
دقیق ترین حالت انومالیه
و اگه زودتر بخوای بدونی ازمایش سلفری
ک دقیق ترین ازمایش ژنتیکه ولی حتی اونم نیگه ما ۹۰ درصد احتمال میدیم
ک سلفری رو از ۹ هفته تا ۱۳ هفته میشه داد
تو ازمایش متوجه نمیشن دکتر سونو اگر وارد باشه خودش میگه جنسیتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.