خانمها چجوری توازمایش ان تی متوجه میشین جنسیت چیه ؟؟

۳ پاسخ

توی آزمایش ان تی اگر دابل مارکر بدید (آزمایش ارزون تر ) جنسیت معلوم نمیشه

اگر آزمایش cell free بدید؛ که هزینش بیشتره جنسیت معلوم میشه.

توی سونو هم چون بچه خیلی کوچیکه احتمال میدن و قطعی نمیگن.

تو ان تی معمولا مشخص نیست چون جنین خیلی ریزه
از روی لای پای جنین و طول جمجمه گاهی اوقات حدسی میگن
ولی بیشتر الکی میگن دختره
اخه چیزی مشخص نیست ک بگن پسره
همینجوری میگن ۵۰ درصد دختره
حالا یا دختر میشه
یا نمیشه دیگه اونکه گفته ۵۰ درصد احتماله

ولی توی ۱۴ هفته اینا اگه پسر باشه دقیق مشخصه ک پسره چون دودولش رشد کرده دیده میشه
اما اگه دختر باشه بازم میگن احتماله و حدسه

دقیق ترین حالت انومالیه
و اگه زودتر بخوای بدونی ازمایش سلفری
ک دقیق ترین ازمایش ژنتیکه ولی حتی اونم نیگه ما ۹۰ درصد احتمال میدیم
ک سلفری رو از ۹ هفته تا ۱۳ هفته میشه داد

تو ازمایش متوجه نمیشن دکتر سونو اگر وارد باشه خودش میگه جنسیتو

سوال های مرتبط

مامان پسته 💚 مامان پسته 💚 ۱ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی👶🥹🤏 مامان فسقلی👶🥹🤏 ۶ ماهگی