۵ پاسخ

گریه نه ولی دلم خیلی تنگ میشه🥲

نه من خندم میگیره خیلی زشت بود آخه اون اولا 😁

ن چرا گریه

نه اصلا

چرا خواهری فداتشم

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین ۱ سالگی