نه بابا بیهوشی بهتره بی حسی فاجعه است توکه نمیدونی چه بلایی سردماغت میارن ون قوزبینیم برگشت رفتم سوهان کشی بی حسی زدن وقتی با پتک میزدتواستخونم یاسوهان میکشید میدیذم تاتومغزم درحال ترکیدن بود صربان قلبم ازترس رفته بودبالا اگع تادودقیقه دیگه تمومش نمیکرد خداشاهده بجون مامانم سکته قلبی میکردم تمام بدنم یخ زد دست پاهام بی حس شدداشتم میمردم تانیم ساعت گیج وحالم بدبود نمیتونستم راه برم هیچوقت این ریسکونکن احتمال داره ازدردوترس سکته کنی خدایی نکرده نکنی
تورو خدا انجام نده من انجام دادم افسردم کرده بهش میگن تیپ پلاستی
من ۱۰سال پیش با روش نیمه بیهوشی عمل کردم با روش بسته ! ینی میشنیدم صداهارو و اولشم امپول زدن به بینیم دردشو یکم حس کردم ! یذره منگ بودم و گیج فقط ! اما خودم نفس میکشیدم با دهن یه شلنگ بود تو دهنم خودم باهاش گفتن نفس بکشم خیلی عالی شده بینیم هرکی میبینه میپرسه ازم
منظورت خواب عمیقه دیگه و بی حسی موضعی
بی هوشی که حال میده😅بی حسی خودت میبینی چخبره ولی خوب نیست
دوستم انجام داد بینیش خیلی زشت شده .انحراف رو هم درست نکرده براش
مگه بی حسی هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.