سلام بلخره زایمان کردم منم

۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم بچه ات خوبه دستگاه نرفت آمپول زده بودی یا نه

بسلامتی

مبارکه عزیزن خوشبحالت♥😍برای ما هم دعا کن؟
چقدر بود وزن نی نی

وای خوشبحالت.ایشالله بسلامتی خوش قدم باشه

ایشالله مامانی باردار همتون زاینان راحتی داشته باشین

خداروشکر. مبارک باشه. چند هفته بودین

مبارک باشه عزیزم چند هفته بودی دقیقا

خوش قدم باشه براتون طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان خانم عسگری مامان خانم عسگری ۱۰ ماهگی
مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🎀 مامان هانا🎀 ۱۴ ماهگی
مامان مسیح 💙💙 مامان مسیح 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان مرصاد🤍 مامان مرصاد🤍 ۹ ماهگی
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۵ ماهگی