۲ پاسخ

من ۶ ماه میشه میدم. اگه وزنش کمه و رفلاکس داره دکتر میگه زودتر بدین. با دخترش مشورت کن

اگه وزنش خوبه از ۶ماهگی بده

سوال های مرتبط

مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی