خانوما وزن پسرم الان ۶۲ روزشه وزنش ۴۶۳۰ بود خوبه؟

۲ پاسخ

دخترمن بدنیاامد2600بود2ماهگی4800بود.البته شیرخشک میخوره

بستگی به وزن تولد داره

سوال های مرتبط