اره عزیزم من که کلا نه میتونم کاری بکنم مدام خستم و بی انرژی دردام بیشتر شده واقعا رفته رفته سخت میشه
من از بعد ۵ماهگی این حس لعنتی دارم شبا خواب ندارم
احساس خستگی و سرگیجه 🥲🥲از الان دارم
منم نابودم
من از الان احساس خستگی کنم تا هفته های شما بیام فک کنم نابود بشم
بله عزیزم
اره منم هر موقع دراز بکشم تا خوابم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.