اتفاقا شیرخشک خیلی خوبیه سبک وزودهضمه وبه هربچه ای هم سازگاره شک نکن بده بهش
اگه رفلکس داره همین گیگوز روبده
بچه من هرشیرخشکی رو بالامیوردتنهاشیرخشکی بود که بالانیورد
به هرمامانی هم پیشنهاددادم راضی بودن
فقط خیلی وزن دهی نداره
بله من راضی بودم ۵ تا دارم ۱۸۰ میدم خواستی بگو عزیزم پسرم الرژی داشت دکتر شیرشو عوض کرد
سلام.برای دختر من یبوست آورد.البته دکتر میگفت شیر خوبیه و به بیشتر بچهها میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.