شیرخشک کلا سنگینه بله
ن بستگی داره ب بچه بسازه یانه دخنردایی من بهش نان میدادن ماشاله تپل تپل بود بدون هیچ مشکلی
همه بچه ها تا ۶ماهگی نفخ دارن ربطی ندارع
شیرخشک نان ورنش خیلی بهتر میشع من دادم تا ۴۰روزگی
اره من دخترم خورد چهار روز شکمش کار نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.