شیرخشک نان باعث نفخ و یبوست اینا میشه؟؟؟

۴ پاسخ

شیرخشک کلا سنگینه بله

ن بستگی داره ب بچه بسازه یانه دخنردایی من بهش نان میدادن ماشاله تپل تپل بود بدون هیچ مشکلی

همه بچه ها تا ۶ماهگی نفخ دارن ربطی ندارع
شیرخشک نان ورنش خیلی بهتر میشع من دادم تا ۴۰روزگی

اره من دخترم خورد چهار روز شکمش کار نکرد

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی