خانما وزن تولد ۳۳۶۰ وزن یک ماهگی ۴.۵ وزن دوماهگی ۵.۵ خوبه ؟

۴ پاسخ

بله عالیه...من دخترم بدو تولد ۳ بود و ی ماهگی ۴/۶۰۰و ۲ ماهگی ۵/۱۰۰دکترش گفت عالیه

پسر من ۳۳۰۰ دنیااومد دقیقااولین ماه ۴۵۰۰ دومین ماه ۵۵۰۰بود دکترش گف عالیه امااز اونموقع دگ از وزنش خبر ندارم انشالله هنوزم اوکی باشه

بله عالیه، نمی‌دونم چطوری می‌گن باید ۶ کیلو بوده باشه، دختر من ۳۳۰۰ بود ۲ ماه و ۵ روزگی ۵۸۰۰ دکتر گفت یکم زیاده

شیرخشک یا شیر مادر
چه شیرخشکی میخوره؟
وزنش باید ۶ کیلو میبود

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی