۵ پاسخ

شقاق سینه ینی سینه نوکش زخم میشه . معمولا موقع شیردهی اینطور میشه.

کلا باید تحمل کنید ولی توی فاصله شیردادن ها کرم شقاق سینه هیدرودرم بزنید
قبل شیر دادن بشورید
این کمک میکنه

شقاق سینه مثل من ک سینم انقد زخم شده بود نوکش بلندشده بود سوراخاش پبدابود میمیردم شیربدم

پس به دارو خونه برم بگم شقاق سینه بده استفاده کنم خوب میشه؟؟؟؟

اها سینه من جوری زخم شده ک بچه شیر میخوره خون هم میاد ازش بعد بچه کلی بالا میاره دیگه موندم چی بزنم خوب بشه خودمم موقع شیر دادن بچه دنیا روی من خراب میشه یه جوری سینه ام درد میکنه تیر میکشه کلا حالت ضعف بهم دست میده

سوال های مرتبط

مامان ثامروآرسام👶❤ مامان ثامروآرسام👶❤ ۱۴ ماهگی
مامان جاوید👼🏻 مامان جاوید👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان امیرمحمد🩵🩵 مامان امیرمحمد🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد