۲ پاسخ

وزنش خوب بوده ولی قدش یکم باید بیشتر رشد میکرده. ولی خودتو نگران نکن بعدا رشد میکنه وقتش زیاده

کی وزنشو وقدشو گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی