دخترا سرما خوردم چه دارویی میتونم بخورم؟؟

۵ پاسخ

استامینوفن ساده

دارو هیچی آبجوش عسل مرتب بخور
هویج سیب پرتغال آبگیری کن مرتب بخور خیلی خوبه

فقط استامینوفن ساده
میوه بخور ، سوپ بخور ، بوخور بده خودتو
نشاسته یا چایی لیمو عسل بخور
اب نمک قرقره کن

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

واي هيچي فقط استامينوفن ساده
منم حيلي حالم بد بود تب داشتم رفتم دكتر فقط ي سرم داد با ي امپول بكمپلكس زد داخلش ولي خيلي ابميوه سيب خوردم و شير داغ همين

سوال های مرتبط

مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد