مایبیبی مارک مرسی چطوره؟؟؟؟؟؟🦦🦦

۳ پاسخ

من واسه دخترم تا دوماهگی مای بیبی استفاده کردم عالی بودمنتها باریک بودروی رون های پاش ردمینداخت،مولفیکس استفاده کردم براش یکی دوبسته دیدم جالب نیست، بازم عوض کردم مرسی گرفتم بنظرمن ک عالیه، هم جذبش بالاس هم پهنه هم قیمتش نسبت ب اونیکیابهتره حالانظرمن اسنه بقیه رونمیدونم

مای بی بی یک مارک پوشک هست
مرسی یک مارکه دیگه پوشک
دوتاشم خوبه

مای بییی خودش‌مارکه😐

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان کوچولوها😍 مامان کوچولوها😍 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی