من واسه دخترم تا دوماهگی مای بیبی استفاده کردم عالی بودمنتها باریک بودروی رون های پاش ردمینداخت،مولفیکس استفاده کردم براش یکی دوبسته دیدم جالب نیست، بازم عوض کردم مرسی گرفتم بنظرمن ک عالیه، هم جذبش بالاس هم پهنه هم قیمتش نسبت ب اونیکیابهتره حالانظرمن اسنه بقیه رونمیدونم
مای بی بی یک مارک پوشک هست
مرسی یک مارکه دیگه پوشک
دوتاشم خوبه
مای بییی خودشمارکه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.