واکسن چهار ماهگی سخته؟!🦦🥲

۶ پاسخ

برا بچه من سخت بود.این دفعه، پاهاشو تکون نمیداد
اینکه انقد شیطون بود میغلتید اصلا نمیتونست به پهلو بشه.ناله میکرد.تب کرد دو روز
بعدم که سرما خورد نق نقو شده
یه واکسن خوراکی داره اون اذیت کنه یکم
مدفوعش اینا رو بد میکنه.
بستگی به خود بچه هم داره

برای پسر من دو ماهگی خیلی سخت بود هرچی جلوتر رفت راحت تر شد

نه سخت نبود خداروشکر با اینکه سه تا بود نه تب کرد نه اذیت ولی دوماهگی خییلی سخت بود

دختره من ۶ روز دیگ داره

ووااای
بچه منم دو هفته دیگ واکسن داره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😱😱😱😱😭😭😭😭😭

نه
۶ماهگی سخته

سوال های مرتبط

مامان عطرین کوچولو

🥹🎀 مامان عطرین کوچولو 🥹🎀 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی