کسی این کالسکه دلیجان بنیتا گرفته؟

۱۲ پاسخ

من گرفته بودم رو سیسمونی ولی بعدش یه بار استفاده کردم اصلا خوب نبود هم بزرگ جمع میشد هم روون نبود فروختم خارجی گرفتم

اره خیلی خوبه

پس بگیرم ب نظرتون میخوام سفارش بدم

برای منم دلیجانه یادم نمیاد کدوم‌مدلش ولی خیلی شبیه همینه جز اون قسمت دسته‌ش.
من کاملا راضیم فقط برای من که دو هفته رست شوهرم میریم شهرمون، حالت جمع شده‌ش خیلی جاگیره. الان دو ماهه دیگه نمیتونم ببرمش

آره من گرفتم برای سیسمونی الان استفاده میکنم راضیم

تصویر

من دارم خیلی سنگینه

منم دارم

بله من خوبه

من دارم

اره من

اره من دارم

این عکسش

تصویر

سوال های مرتبط