سلام میخوام کالسکه بگیرم دلیجان خوبه؟

۶ پاسخ

میخوام قسطی بگیرم قیمت ۶تومن ارزش داره؟

من یوفو دلیجان گرفتم خوبه

اره بنیتا بگیر

......

تصویر

عالیه

آره بنیتای دلیجان خوبه

سوال های مرتبط