۲ پاسخ

اره پشتش یه فنر مانند داره بکشش رها بشه بعد میتونی خابیده و نشسته تغییر بدی

کامل قائم و ۹۰ درجه بشه نه!
من پشت سر دخترم یه بالشت کوچیک میذارم که فضای اضافی رو پر کنه و راحت بتونه دستشو روی سینی بذاره

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی