منم انوکساپارین دکتر بهم داد ولی ن سقط داشتم بچه اولمه ن مشکل چیزی فقط لکه دارم و اینک قلبش هنوز تشکيل نشده
بنظرتون کجا اهواز مامایی خوبی هس ک روش نتیجه گرفتی
هماتوم داری چون شیافت داده
سونو واژینال اول دادید ک بفهمه داخل رحمیه؟؟
سلام عزیزم منم قبلا سقط داشتم ولی هنوز ن آزمایش دادم ن پیش دکتر رفتم برج ۸ سقط کردم دوماه پیش حاملگی شیمیایی داشتم
سقط داشتی قبلا؟
انوکسا رو برا چی میدن؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.