این همه دارو و امپول دکتر بهم داد

تصویر
۷ پاسخ

منم انوکساپارین دکتر بهم داد ولی ن سقط داشتم بچه اولمه ن مشکل چیزی فقط لکه دارم و اینک قلبش هنوز تشکيل نشده

بنظرتون کجا اهواز مامایی خوبی هس ک روش نتیجه گرفتی

هماتوم داری چون شیافت داده

سونو واژینال اول دادید ک بفهمه داخل رحمیه؟؟

سلام عزیزم منم قبلا سقط داشتم ولی هنوز ن آزمایش دادم ن پیش دکتر رفتم برج ۸ سقط کردم دوماه پیش حاملگی شیمیایی داشتم

سقط داشتی قبلا؟

انوکسا رو برا چی میدن؟؟

سوال های مرتبط

مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد