۱۱ پاسخ

این پارسال بود ولی کیکش ساده بود ک روش یه خرس داشت ک جلوش یه کیک کوچولو بود
امسال میخوام کیک مستطیل آبی با ماشین بزارم. با بادکنک آبی برعکس آویز کنم. و یه ماکت ماشین دارم بزارم کنارش

تصویر

من میخوام ببرمش دریا با کیک کوچولو و یه صندلی کوچولو و بادکنک عدد ۲ خودم و همسرم ازش عکس بگیریم

تولد پسر منم نزدیکه

وای من چقدر این روزا درگیرشم😢
بزرگ میگیری یا خانوادگی؟

این کیک پارسال پسرمن بود فقط خانواده هامون بودن ساده

تصویر

تمش قهوه ای کرم بود

تصویر

اینم تولد پسرم واسه پارسال

تصویر

منم اصلا نمیدونم چیکار کنم اینترنتم قطع وگرنه پینترست ایده های قشنگی داشت

این برا پارسالش بود،امسال که ساده گرفتم

تصویر

مال دخترم تم حیوانات بود خیلی دوسش داشت😍

تصویر

وای منم موندم🥴همین الان تاپیک گزاشتم

سوال های مرتبط

مامان دیار طلایی مامان دیار طلایی ۳ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی