این پارسال بود ولی کیکش ساده بود ک روش یه خرس داشت ک جلوش یه کیک کوچولو بود
امسال میخوام کیک مستطیل آبی با ماشین بزارم. با بادکنک آبی برعکس آویز کنم. و یه ماکت ماشین دارم بزارم کنارش
من میخوام ببرمش دریا با کیک کوچولو و یه صندلی کوچولو و بادکنک عدد ۲ خودم و همسرم ازش عکس بگیریم
تولد پسر منم نزدیکه
وای من چقدر این روزا درگیرشم😢
بزرگ میگیری یا خانوادگی؟
این کیک پارسال پسرمن بود فقط خانواده هامون بودن ساده
تمش قهوه ای کرم بود
اینم تولد پسرم واسه پارسال
منم اصلا نمیدونم چیکار کنم اینترنتم قطع وگرنه پینترست ایده های قشنگی داشت
این برا پارسالش بود،امسال که ساده گرفتم
مال دخترم تم حیوانات بود خیلی دوسش داشت😍
وای منم موندم🥴همین الان تاپیک گزاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.