شببخیر

بعداز ۱۰روز تاخیری عدد بتا ۳۱۸۵ هستش بنظرتون امکان ۲قلویی داره؟

۴ پاسخ

خوش بحالت😔😔😔

واسه من بعدازده روز۱۲۶۰ بنظرتون کم نیس

نه عزیزم برای ده روز تاخیری عددش مناسبه

نه انقد بالا نیست ک دوقلو باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان آقاکیان وفندوق مامان آقاکیان وفندوق هفته هفتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته چهاردهم بارداری