شبا باز کن ولی شیر خودتم بده که زود وزن کم کنی رحم هم به مرور جمع تر میشه
بعد ۳ ماه هم ورزش کن
در اصل میگن گن رو باید حمایتی بست گن به تنهایی لاغر نمیکنه یا شکمو پایین نمیبره
من روزی۸ساعت میبستم فقط اونم اولاش یکم شل تر روز به روز سفت کردم
شکمم فقط یه مقدار خیلی کم پوستش افتاده که خاله هام دیدن گفتن چند ماه بگذره بهتر میشه
من تا چهل بستم
الانم دوس دارم ببندم اما هواگرمه حس میکنم خفه میشم
میشه عکس گن رو بفرستی ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.