سلام خانمای اهوازی نان ۱ یه کارتن بخام بگیرم کجا گیرم میاد

۳ پاسخ

یه عطاری بزرگی تو کوت عبدالله هست یه سر بزن تاجایی که میدونم هرجورشیری داره

داروخانه دکترزارعی ناصرآبادی قبل ازاینکه برسی فلکه ساعت سیستم هم روشن شدامروز5تاگرفتم دونه ای 178باشوخی بهش گفتم 10تامیخوام واقعاً 10تااوردبعدبهش گفتم نه 5تامیخوام 😂

جایی ‌نمیده..
ولی من توی داروخونه ها دیدم تا خرخره پر از شیرخشک بودن و بار جدیدم اومده بود براشون. ازاد میتونی از هر داروخونه ۲ تا بگیری

سوال های مرتبط

مامان مائده سادات مامان مائده سادات ۱۶ ماهگی