من قبل این ازمایش یه ازمایش کلی مث چکاپ دادم همراه با ادرار مشخص شد عفونت ادراری دارم قرص خوردم دوباره ازمایش دادم کامل خوب شده بود دوباره برای ازمایش قند ادرار هم میگیرن که برام چک کرده بودن عفونتم خوب شده بود خداروشکر برنگشته بود یا بخاطر قرص منفی نبوده سری قبلی
اگه برات ادرار نوشته باشه اره
اگهدکتر بنویس
نه،مگراینکه دکتر همراهش نوشته باشه مه معمولا مینویسن
همراه با آزمایش گلوکز آزمایش ادرار هم واسم نوشت ، انجام دادم
برای من آزمایش عفونت ادرار هم نوشته بود انجام دادم
دکتر معمولا همراه با ازمایش گلوکز ازمایش ادرار هم مینویسن.برا منکه بود
اره مشخص میشه
من گلوکز سه مرحله ای ک دادم از دکترم پرسیدم گفت اره
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.