جیگرم پسرم امروز همش خوابه واکسن ۶ ماهگی زده🥺

۱۰ پاسخ

واکسن بعد ۶ ماهگی چندماهگی میشه؟

وای واسه دختر منم قرار بزنم اما میترسم سر قبلی رفتیم بیمارستان میترسم سرما خورده باشه سیزده بیرون بودیم زیاد

قد و وزنش چقدر بود

بزار بخابه درد نکشه ولی مراقب باش تب نکنه..واکسن ۶
ماهگی هم ۲ هست ؟؟؟؟

خوشبحالت منم امروز زدم ولی پس چرا همش گریه می‌کنه خواب نداره

دخترمنم امروز زد
خیلی بهونه گرفت ونق زد

مراقب باش ۶ماهگی خیلی بده تب میکنه یهو

من فردامیزنم.خدا ب داد برسه

اونم امروز زدمش

چرا برا پسرمن اثر خواب نداشت

سوال های مرتبط