بیاید بگید قشنگ ترین اسم دختر یا پسری ک شنیدید چی بوده💞

تصویر
۲۲ پاسخ

یاشار و ماهلین

اسم پسر حامی، اهورا
اسم دختر دلوین، ماهلین

مهدیار یزدان رادین کیارش
نورا مهنا ماهلین

من اسم دخترم آیلین خیلی دوسش دارم بجز اون اسم دختر پناه گندم گیسو
اسم پسر هم علیسان يزدان نویان‌ امیر حسین اینارو خوشم میاد

اسم پسر ایهان دوس دارم ک هیچ نمتونم این اسم رو بچم بزارم متاسفانه
دختر دلوین

نبات هست

دختر:ابرا ، ماهسو
پسر :آمین

شوهرم اسم دختر ماندانا دوس دارم خودم آدرینا
اسم پسر سورنا و علیهان و سرکان دوس داریم

زیدلله🤣

پسر : هومِهر ، دیار، رادمهر ؛ کیان ، آریو
دختر : اَفرا ، ارغوان، مه یاس ، شایلی ، آوین ، رُزا

دختر دلین

بهار
مانی

آرسام
مهرسا هم اسمی که برای دخترم انتخاب کردم اگه خدا بخواد نینیم دختر بشه 🥲

دختر الناز .ایلیا.لیلیان.
پسر امیر سام.سالار.ایمن.سامان.سهراب غلام حسین

شاهان و اهو

سامیار امیر علی آرسام آروین
سلن هلن گیسو

دختر گیسو نیهان
گرشا نویان پسر

یلدیز سو

دلاروز

دلانا

آیوار کوهیار

دختر : یکی از اسمایی که خیلی دوسش دارم *دیانا*
پسر : دیاکو ،دایان

سوال های مرتبط

مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته سیزدهم بارداری
ندا ندا قصد بارداری
........... ........... قصد بارداری
........... ........... قصد بارداری