از اسم فرهان خیلی بدم میاد
فاطمه قشنگترین اسمه دنیاست بنظرم😍
محدودیت برداشته شده؟
لیام اِلوین
ملورین مایسا
اوایل ماهلین نیهان
اسم پسر علی محمدامین مهدیار
اسم دختر زهرا ،مائده ،یاسمین زهرا،مائده زهرا هم خیلی نازه بنظرم
خدا بهم یه دختر بده میذارم مائده زهرا
دختر نور
پسر بزرگمهر
گیسو
اسم دخترم نفس
نورا
سویلآی
پسر هم نویان نورهان و سوشیانت
اسم پسر رَسام
نیلا-نیکان
مهدیار محیا
من ماهلین و هامین .تا اینجا اگه بچمم سالم بود هر کدوم بود یکی از این دوتارو میزارم دعا کنید سالم باشه فقد لکه بینی دارم این دومین هست که لکه بینی دارم یکیش سقط شد اینم بشه که خدانکنه دیگه از دس میرم دعام کنید خیلی زیاد 😭🥺
دختر نفس پسر ارکان
سلین
آسمان
اسم خواهرزادمو گذاشتم سوگل به نظرم خیلی قشنگه پسر هم امید و شاهان
ایلین
آرتین اسم پسر ابجیم هست آینور هم فعلا میگن اسم دختر ایندم باشه انشالله 🙏🤲
برام دعا کن بارداربشم ۴ساله چشم انتظار هستم خواهش میکنم
اسم فرنام و فرگل دوس دارم😍
دختر پناه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.