عجب این کدوم دکتره؟؟
ما امروز رفتیم ۶۱۷ هزار
امروز برده بودم متخصص ۴۰۰دادم
یا خدااااا
عجب اینو کوجا دلم بزارم 😑💔
منم امروز دخترم روبردم فوق تخصص نوزادویزیت 500بودوباخودم میگم گرونه😂🥹
چخبره اخه
ای خدا دیگ دکترم نمیشه رف
من ویزیت ماما دادم 500 تومن 😩😐
چخبرهههههه
من که ازاد امروز ۸۳۰ دادم
من یه ۷۰۰ دادم و یه ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.