ویزیت فوق تخصص نوزادان شد ۱۱۵۰😢💔

کولیک
رفلاکس
نفخ

۱۲ پاسخ

عجب این کدوم دکتره؟؟

ما امروز رفتیم ۶۱۷ هزار

امروز برده بودم متخصص ۴۰۰دادم

یا خدااااا

عجب اینو کوجا دلم بزارم 😑💔

منم امروز دخترم روبردم فوق تخصص نوزادویزیت 500بودوباخودم میگم گرونه😂🥹

چخبره اخه

ای خدا دیگ دکترم نمیشه رف

من ویزیت ماما دادم 500 تومن 😩😐

چخبرهههههه

من که ازاد امروز ۸۳۰ دادم

من یه ۷۰۰ دادم و یه ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🌰👼🏻فندق👼🏻🌰 مامان 🌰👼🏻فندق👼🏻🌰 ۹ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۳ ماهگی