عزیزم حتی خود انتی هم اشتباه میکنه ، آخه از رو عکس ک نمیشه گفت ،برا من انی گفته بود دختره ،امروز انومالی هم حتی اولش گفت دختره ۹۹ درصد با پافشاری خودم گفتم قطعی بگو گفت برو یچی شیرین بخور بیا ،رفتم برگشتم گفت پسره .
پسره عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی
فک کنم دختره گلم
هرچی باشه سالم باشه مادرجان
دختره
من میگم پسره❄️
یه دختر ناز داری آن شالله این یکی پسزه
حس شیشمم میگه دختره🥺🥰
دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.