سلام سلام
متخصص های عزیز بیاین بگین جنسیت نی نیم چیه
دکتر احتمال نداد

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم حتی خود انتی هم اشتباه میکنه ، آخه از رو عکس ک نمیشه گفت ،برا من انی گفته بود دختره ،امروز انومالی هم حتی اولش گفت دختره ۹۹ درصد با پافشاری خودم گفتم قطعی بگو گفت برو یچی شیرین بخور بیا ،رفتم برگشتم گفت پسره .

پسره عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی

فک کنم دختره گلم

هرچی باشه سالم باشه مادرجان

دختره

من میگم پسره❄️

یه دختر ناز داری آن شالله این یکی پسزه

حس شیشمم میگه دختره🥺🥰

دختر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون روزهای ابتدایی تولد
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۴ ماهگی