خب خیلی کمه وزنش اگه میدونی بچه ت وزن نمیگیره چرا در برابر شیر خشک مقاومت میکنی اونم شیره دیگه چ اشکالی داره اونو بخوره
وزن تولدش چقدر بوده عزیزم اگه وزن گیریش خوبه دکتر هم میگه اوکی هیچی پس
وزن کم ظلم نیست ب بچه
مهم تکامله
دختر من شیر خشک میخوره ولی الان ۶.۵ ه
ربطی نداره عزیزم ژنتیکه
سعی کن شیر خودتو تقویت کنی وزنش هم خیلی کم نیست دوستانی ک گفتن خیلی کمه وزن بچه خودشون یخورده زیادیه فکر میکنن بچه شما کمه
از اول بهش میدادی. الانم در کنار غذا و شیر خودت بهش بده.
غذارو شروع کن یا کمکی بده گناه داره بذار رشد کنه
مال من هم شیر خودم میدم ولی وزنش کم هست بهداشت گفت یه وعده بهش شیر خشک بده من هم میدم وغذای کمکی هم میدم
وقتی با شیر خودت وزن نمیگیره چرا شیر خشک نمیدی ، چرا بهش ظلم میکنی؟
خیلی کمه
خیلی کمه پسر من ۴ماهگی ۸بود
گلم خییلی کمه وزنش دخترمن تو ۳ماهگی هم وزن دختر شماست چرا مقاوت میکنی در برابر شیر خشک فوری شروع کن
شیر خودتو بده بابا به این شرایط جنگی منکه بچم شیرخشکیه همش استرس نبود اب و برق دارم
نده غذای کمکی رو براش شروع کن اینجوری بیشتر نتیجه میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.