شکمم کوچیک نیس ۶ماهمه ۲قلو هم هس🥲🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

وای الاهی بگردم
اقا دوقلوان اذیت نشدین تا این ماه؟
احساس میکنم دوقلو همچیش وحشتناک تر از یک قله

عزیزم من وارد ۸ ماه شدم شکمم از شما کوچیکتره ، کسی متوجه بارداریم نمیشه ولی خداروشکر بچه همچیش اکیه ، ربطی به شکم نداره

خوشبحالت که شکمت کوچیکه

شیکمت ناناعیه
ای خوداااا😍😍😍

شیکم منم کوچیکه اما تک قله ولی خیلی کوچیکه مشخص نمیشه حاملم

خوبه ک عزیزم
چه لباس قشنگی😍

هم هفته ایم منم دوقلوعم و شکم منم همینقده بنظر خودم ک کوشولوعه ولی اطرافیان میگن خوبه از شمام خوبه حالا هفته های بعد خیلی بزرگتر میشه و سایز شکم ربطی ب وزن نینیا نداره

بنظرم اندازش خوبه البته وقتی دوقلو میشه کوچکتر میشه جنین

حس میکنم بیشتر رفته پهلوهات
سایزشم خوبه بنظرم

من ک ندارم

ن لنظرم

شکم کوچولوش قشنگه 🥹.

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان👼🏻 مامان علیهان👼🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی